tisdag 13 oktober 2009

En mästare talar ut.

Förstår om ni kära läsare sitter hemma och väntar på att jag ska svara på Jonas attack.
Det var tydligt att han ville såra. Och det ska ni veta, min första impuls var att attackera tillbaka med en tigers vrede och frenesi. Men då slog det mig.
Så beter sig inte en mästare. En sann mästare lyssnar på kritiken tar in vad som sägs och sedan spöar skiten ur den andre i en duell. Han visar att den sanna förnedringen hänvisas till pingisbordet, och utförs inte här på bloggen. Här är ska vi verka som förebilder, för alla som vill veta hur riktiga sports män lever, verkar, tränar, älskar, svettas och spelar sjukt bra pingis.
Så Jonas om du har något mer att säga om mitt racket så tar vi det vid bordet, ok?
Förresten så vet både du och jag vem som vann finalen igår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar